Privaatsusreeglid

  • Uuendatud 18. märtsil 2018, et lisada andmekaitse nõuded

  • Uuendatud 16. novembril 2020, et muuta SumUp ettevõte vastutava töötlejana tegutsevaks

  • Uuendatud 10. novembril 2022, et lisada teave sularaha ettemaksetoodete kohta

  • Uuendatud 14. aprillil 2022, et lisada andmete jagamist puudutav teave

  • Uus versioon on uuendatud 16. jaanuaril 2023

Sisukord

Kes on andmetöötleja?

Kelle suhtes oleme vastutav töötleja?

Millist teavet me teie kohta töötleme, millistel eesmärkidel ja kuidas see on meile seaduslik?

Laste isikuandmed

Teie õigused ja privaatsusvalikud

Automatiseeritud otsuste tegemine ja profileerimine

Kolmandatelt isikutelt kogutud isikuandmed

Andmete kolmandate isikutega jagamine

Andmete rahvusvaheliselt edastamine

Küpsised

Teiste veebilehtedega linkimine

Säilitamine

Andmete turvalisus

Kontaktandmed

Värskendused ja teavitused

Keel

See privaatsuspoliitika kirjeldab, kuidas SumUp ja tema sidusettevõtted (koos „SumUp”, „meie”, „meie”, „SumUp Group”) koguvad, kasutavad, avaldavad, säilitavad või muul viisil töötlevad teie teavet, kui kasutate meie tooteid ja teenuseid SumUpi kaubamärgi all, sealhulgas meie tarkvara, riistvara, mobiilirakendused, pääsete juurde või registreerite meie mobiilirakendustes ("rakendus") ja veebilehtedel ("veebileht"), räägite meie töötajatega või muul viisil tegutsete koos meiega (üheskoos "teenused").  See privaatsuspoliitika kehtib ka teabe kohta, mida kogume, kui te pole meie teenuste kasutajaks registreerunud, kuid kui teete ja/või saate meie teenusete kaudu maksetehinguid. 

See privaatsuspoliitika ei kehti teenuste kohta, mida osutatakse otse lõppkasutajatele, füüsilistele isikutele, nende isiklikuks ja mitte äriliseks kasutamiseks (“isiklikud teenused”), sealhulgas mobiilirakenduse SumUp Pay kasutamine ja SumUpi kaupmeeste väljastatud kinkekaartide kasutamine (kui saadaval teie riigis). Palun lugege läbi meie isiklikuks kasutamiseks mõeldud privaatsuspoliitika. 

Lugege see privaatsuspoliitika hoolikalt läbi. Kui teil on privaatsusega seotud küsimusi, võtke meiega ühendust aadressil [email protected].

Kes on andmetöötleja?

SumUp Group koosneb erinevatest ettevõtetest. Anname teile teada, millise SumUpi üksusega teil on suhe, kui te esimest korda SumUpi teenust taotlete või kasutate. SumUpi ettevõte, mis pakub teile asjakohast toodet või teenust, vastutab teie isikuandmete töötlemise eest selle toote või teenuse puhul. Seda SumUpi ettevõtet loetakse teie isikuandmete vastutavaks töötlejaks.

 Meie äritegevuses Euroopas on vastutav töötleja tavaliselt üks järgmistest üksustest:

  • SumUp Payments Limited, mille on volitanud Financial Conduct Authority 2011. aasta elektroonilise raha eeskirjade alusel, on piiratud vastutusega äriühing, mis on asutatud Inglismaal ja Walesis registreeritud numbriga 07836562 ja mille registrijärgne asukoht on 16-20 Shorts Gardens, London WC2H 9US, UK. SumUp Payments Limited on registreeritud andmetöötlejana teabevoliniku büroos registreerimisnumbri ZA265663 all. 

  • SumUp Limited, Iirimaal asutatud piiratud vastutusega äriühing registrinumbriga 505893 ja asukohaga Block 8, Harcourt Centre, Charlotte Way, Dublin 2, Iirimaa D02 K580. SumUp Limited on volitatud e-raha asutus (litsentsi nr. C195030, välja antud 27. oktoobril 2020), mida reguleerib Iirimaa keskpank. 

  • SumUp EU Payments, UAB,, Leedu Panga litsentsiga elektronrahaasutus (litsents nr 56, välja antud 27. augustil 2019), registreeritud aadressiga Konstitucijos pr. 21C, 08130 Vilnius, Leedu ja ettevõtte number 305074395.

See privaatsuspoliitika käsitleb isikuandmete töötlemist, mille puhul me oleme siis – teisisõnu, kus me otsustame, millised on eesmärgid (miks isikuandmeid kogutakse) ja vahendid (milliseid isikuandmeid kogutakse, kui kaua neid säilitatakse jne). töötlemine. Kui me tegutseme andmetöötlejana teise vastutava töötleja nimel, kogume, kasutame ja avaldame teatud isikuandmeid ainult vastutava töötleja juhiste alusel ning teie isikuandmete töötlemine toimub vastavalt tema juhistele ja privaatsuspoliitikale. Kolmandate osapoolte veebisaitidele viitavate linkide suhtes kohaldatakse nende, mitte meie, privaatsuspoliitikat ja kasutustingimusi, kui ei ole selgelt märgitud teisiti.

Kelle suhtes oleme vastutav töötleja?

Kontekstist sõltuvalt tähendab "teie":

  • Kui kasutate lõppkasutaja teenust otse (nt kui registreerute SumUp Pay kasutajaks või kasutate meie teenuseid isiklikult), nimetame teid isiklikul kasutamisel kui „ lõppkasutaja“. Palun lugege meie spetsiifilist Privaatsuseeskirjad isiklikul kasutamisel. 

  • Kui kasutate kaupmeheteenust otse ärilistel eesmärkidel (tavaliselt kasutades SumUpi teenuseid oma loodud SumUpi konto/profiiliga) ja kui olete füüsiline isik – üksikettevõtja või üksikisik, siis me nimetame teid "kaupmeheks".

  • Kui tegutsete olemasoleva või potentsiaalse kaupmehe nimel (nt olete tegelik tulusaaja, aktsionär, ametnik, direktor, konto esindaja või muu seaduslik esindaja), viitame teile kui "kaupmehe esindajale".

  • Kui teete äri või muud tehingut kaupmehega (tavaliselt kaupmehega, kellel on SumUpi konto/profiil), kuid te ei tee SumUpiga otseselt äri, viitame teile kui "lõppkliendile" või "kaupmehe kliendile": 

Mõnede lõppklientidele pakutavate teenuste puhul tegutseme kaupmehe teenusepakkujana ja kaupmehe nimel andmetöötlejana – kui olete kaupmeeste lõppklient, kes töötleb teie andmeid oma eesmärkidel ja õiguslikel alustel. (kui kaupmehed kasutavad meie pakutava teenuse osana meie arveldus- ja raamatupidamisteenuseid, veebipoodi, kinkekaarte, kassalahendust ja/või kliendikataloogi).

Oleme vastutav töötleja isikuandmete töötlemisel, mis toimub siis, kui lõppklient otsustab maksta teenuste ja/või toodete eest, mida osutavad meie kaupmehed, kes kasutavad SumUpi maksete töötlemiseks oma füüsilises poes või veebipoes, kui see on asjakohane. Sellist makset saab teha erinevatel viisidel, sealhulgas kaardi või nutitelefoni, tahvelarvuti või muu ühilduva mobiilseadmega, mis võimaldab lõppkliendil teha kontaktivabu nutitelefoni/seadme tehinguid, QR-koodi , e-posti, tekstisõnumi või sarnase suhtlusvahendi kaudu makselingiga, internetis kaardiga kaupmehe veebipoes, kolmandate makseteenuse pakkujate vahendusel.

Oleme ka vastutav töötleja, kui lõppkliendid soovivad lubada teenuste ja/või toodete automaatset kviitungit, mida pakuvad meie kaupmehed, kes kasutavad SumUpi ja/või teenivad meie kaupmeeste juures lojaalsuspunkte.

See privaatsuspoliitika hõlmab ainult neid andmetöötlustoiminguid, mille puhul me tegutseme lõppkliendi andmete vastutava töötlejana. 

  • Kui külastate meie veebisaiti ilma SumUpi kontole/profiilile sisse logimata või muul viisil SumUpiga suhtlemata, nimetame teid „külastajaks” (nt. saadate SumUpile lisateabe saamiseks sõnumi, kuna kaalute meie toodete kasutajaks hakkamist).

  • Kui astute meiega lepingulisse suhtesse (kui olete füüsiline isik – füüsilisest isikust ettevõtja või üksikisik või ettevõtte seaduslik esindaja) ja pakute meile konkreetset teenust või toodet, viitame teile kui "müüjale".

  • Kui soovite sõlmida SumUpiga äripartnerlust (kui olete füüsiline isik – füüsilisest isikust ettevõtja või üksikisik või ettevõtte seaduslik esindaja) ja teete meiega koostööd, suunates potentsiaalseid kaupmehi ning reklaamides meie teenuseid ja kaubamärki, viitame teile kui "SumUpi partnerile". 

Kui esitame teile enne teie andmete töötlemist konkreetsed privaatsuspoliitika reeglid, mis erinevad praegusest, lugege need hoolikalt läbi. Võib juhtuda, et oleme otsustanud pakkuda teile teie mugavuse huvides teenuse-/rollipõhist privaatsuspoliitikat.

Millist teavet me teie kohta töötleme, millistel eesmärkidel ja kuidas see on meile seaduslik?

Kaupmehed ja meie kaupmeeste esindajad (vastavalt vajadusele)

Milliseid teie andmeid me töötleme.

Mis on selle eesmärgiks?

Kas meie poolt on seaduslik seda teha?

- Kontaktandmed - nt. nimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress.

- Registreerimise ja udentifitseerimise teave: nt. identifitseerimisnumber, ID, paroolid või samaväärne; ettevõtlusega seotud teave – aadress, telefoninumber, e-posti aadress ja suhtlus, nimi, veebisait, sotsiaalmeedia; ettevõttega seotud teave  - registreerimisnumber, maksuresidentsuse teave ja maksukohustuslasena registreerimisnumber, direktorid, ametnikud, omanikud, ettevõtte olemus;   esmase kontaktisiku ja esindaja andmed - nimed, telefoninumber, sünniaeg/koht, rahvus, aadress.

- Kontoga seotud teave - Kaupmehe identifitseerimisnumber (kasutatakse sisemistel eesmärkidel), riik, juriidilise isiku tüüp, millal ja kuidas registreerusite meie teenuste kasutamiseks, konto olek, sisselogimise ja registreerimisega seotud andmed, teave kasutatud teenuste/lugeja kohta, SumUpi väljastatud kaardid.

- Finantsteave: nt. pangarekvisiidid, kaardiandmed, ülevaade tehingutest, tehingute ajalugu, krediidiajalugu (sh krediidikontrolli tulemused, kui see on asjakohane), teave, mis on seotud meie väljastatud arvetega.

Teadke oma kliendiga seotud teave – lisaks registreerimis- ja kontoteabele – ettevõtte/aadressi tõend ja isikut tõendava dokumendi koopia, AML/CTF-iga seotud protsesside ja kontrollidega seotud  teave, sealhulgas kolmandate osapooltega, oma pilt foto või video kujul (kui see on nõutav osa meie KYC-kontrollidest, et kontrollida teie isikut).

- Muudest ressurssidest kogutud teave, kolmanda osapoole agentuurid, sealhulgas (kuid mitte ainult) finants- või krediidiasutused, ametlikud registrid ja andmebaasid, samuti pettuste ennetamise asutused ja partnerid, kes aitavad meil teenuseid pakkuda; teave hõlmab finantsajalugu ja -mustreid, kohtuotsused, aktsiakapital, käibemaksukohuslase number, ettevõtte registreerimisnumber, registreerimise kuupäev ja juhatus, e-posti aadress ja mobiiltelefoni number. Kui taotlete SumUpiga sularaha ettemakse toodet, kasutame akrediteeritud krediidiaruandlusagentuure teie krediidikontrolli läbiviimiseks, et teha kindlaks teie sobivus taotletud krediiditootele. Kui sõlmite meiega lepingu, võime jätkata teabe, nagu tagasimaksed, maksejõuetuse ja muu teabe, mis võib mõjutada teie krediidireitingut, jagamist akrediteeritud krediidiaruandlusagentuuridega. Vt. lisa peatükist "Andmete kolmandate isikutega jagamine".

- Käitumise ja jälgimise andmed: nt asukohaandmed, käitumismustrid, sisselogimisandmed, brauseri tüüp ja versioon, mobiilsidevõrgu teave, isiklikud eelistused, IP-number, küpsiste identifikaatorid, teenustele ja meie veebisaitidele juurdepääsuks ja nende kasutamiseks kasutatavate seadmete ainulaadne tunnus.

- Suhtlusandmed ja muud andmed, mille meile edastate - teave, mille annate meile vabatahtlikult meiega ühenduse võtmisel, meie tugi, kõnesalvestised, e-kirjad või sotsiaalmeedia, sealhulgas teie päringud meile, küsitluste vastused; osalemine konkurssidel, tutvustustel, üritustel või muudel potentsiaalsete müüjate turundusvormidel või -seadmetel; parendusettepanekud; suunamised; või mis tahes muud toimingud, mida teete teenustes.

1. Pakkumaks meie teenuseid ja tooteid ning korraldamaks meie ärisuhet teiega. 1. (Lepingulise) suhte planeerimine, teostamine ja haldamine; tehingute ja tellimuste teostamine, maksete töötlemine, raamatupidamis-, auditeerimis-, arveldus- ja inkassotoimingute teostamine, saadetiste ja tarnete korraldamine, tugiteenuste osutamine.

2. Teie identiteedi kinnitamine ning isiku- ja kontaktandmete kontrollimine.

3. Vaidluste lahendamine, meie lepinguliste kokkulepete jõustamine ning juriidiliste nõuete või inkassomenetluste kehtestamine, teostamine või kaitsmine.

4. Maksete, tagastuste ja tagasimaksete töötlemine, mis tõendab, et tehingud on sooritatud. 

5. Maksete töötlemise turvalisus. Töötleme isikuandmeid maksetehingu töötlemiseks ja turvalise tehingu tegemiseks, sh riskijuhtimise ning pettuste ja muude kuritegude ärahoidmise eesmärgil. 

6. Klientidele tšekkide esitamine 

7. Kliendianalüüsiks, SumUpi teenuste haldamiseks ja sisetoiminguteks, sealhulgas tõrkeotsinguks, andmeanalüüsiks, testimiseks, uurimistööks ja statistilistel eesmärkidel.

8. Sisu esitamise tagamine teie ja teie seadme jaoks kõige tõhusamal viisil.

9. Meie teenuste täiustamine ja üldiste äriarenduse eesmärkidel, krediidiriski mudelite täiustamine pettuste minimeerimiseks, uute toodete ja funktsioonide arendamine ning uute ärivõimaluste avastamine.

10. Riskianalüüside tegemine, pettuste ennetamine ja riskihaldus, meie teenuste väärkasutuse ennetamine. 

11. Meie toodete, teenuste ja veebisaitide turvalisuse säilitamine ja kaitsmine, turvaohtude, pettuste või muu kuritegeliku või pahatahtliku tegevuse ennetamine ja tuvastamine.

12. Juriidiliste kohustuste täitmise tagamine, nagu rahapesu tõkestamine, raamatupidamise seadused ja regulatiivsed kapitali adekvaatsuse nõuded ning meie määratud pankade ja asjakohaste kaardivõrkude poolt välja antud reeglid, vastavuskontrolli kohustused (vajaduse korral), aruandlus maksuametitele, politsei täitevasutustele, muud täitevasutused ja järelevalveasutused. 

13. Vastavus sisetoimingutele ja tööstusstandarditele.

14. Suhtlemine SumUpi toodete, teenuste ja projektide osas, päringutele je küsimustele vastamine.

15. Uuringute, turunduskampaaniate, turuanalüüside, konkursside või muude reklaamitegevuste või ürituste haldamine ja läbiviimine.

16. Reklaam, analüüsimine ja personaliseerimine Kasutame teie kohta küpsistest ja sarnastest tehnoloogiatest kogutud teavet, et mõõta saitide seotust sisuga, parandada asjakohasust ja navigeerimist, isikupärastada teie kasutuskogemust ning kohandada teile SumUpi ning meie teenuste sisu. Teie loal või kui seadus seda lubab, kasutame ja jagame külastajate isikuandmeid teistega, et saaksime oma tooteid ja teenuseid teile reklaamida ning turustada, sealhulgas huvipõhise reklaamimise kaudu, kui see on kohaldatava seadusega lubatud, sealhulgas mis tahes nõusoleku nõuete kohaselt. Vaadake meie Küpsisepoliitika.

17. Teie ettevõtte aadressi kinnitamine ja teie ettevõtte nähtavaks tegemine meie lõppkasutajatele ja lõppklientidele SumUp Pays.

18. Teie ja SumUpi nimel lojaalsustoodete ja -teenustega seotud turundustegevuste läbiviimine. 

Kui ei ole märgitud teisiti, on isikuandmete töötlemise õiguslik alus:

- vastavus  kehtivatele seadustele (eesmärk 1, 2, 3, 4, 5, 12);

- lepingu täitmiseks vajalik töötlemine (eesmärgid 1,2, 3, 4, 6, 7, 14, 18);

- nõusolek (kui meil on seaduslik kohustus saada teie nõusolek ettevõtetevaheliseks turunduseks) (eesmärk 14, 15, 16, 18); 

- järgima meie õigustatud huve (eesmärk 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18).

Meie õigustatud huvid on (kui pole öeldud teisiti):

- Meie teenuste tõhus pakkumine (eesmärk 2, 7, 8, 13, 14, 17).

- Pettuste eest kaitsmine, et arendada ja täiustada finantskuritegevusega võitlemist ja oma seaduslike kohustuste täitmist – (eesmärk 2, 4, 5, 9, 10, 11).

- Turundus ning uute toodete ja teenuste pakkumine, mis võivad teile huvi pakkuda (eesmärk 14, 15,16, 18).

- Meie toodete ja teenuste täiustamine (eesmärk 7, 9, 17, 18).

- Meie teenuste töös hoidmiseks (eesmärk 7,11).

- Meie õiguste ja ärihuvide kaitsmiseks (eesmärk 3, 4).

- Vajaliku toe pakkumine (eesmärk 14).

Pange tähele, et kui te ei esita meile oma SumUp konto/profiili registreerimise osana vajalikku teavet, sealhulgas teie tuvastusandmeid või muid andmeid, mida me nõudsime osana teie kliendiga seotud teabest, ei pruugi me olla võimeline seda andma. teile meie teenustega.

Teid teavitatakse viivitamatult nõutavatest andmete esitamisest kogu teie konto/profiili registreerimisprotsessi jooksul või meiega (olemasolu korral) suhte kestel.

Pange tähele, et me vajame neid andmeid teiega lepinguliste suhete sõlmimiseks/jätkamiseks ja oma juriidiliste kohustuste täitmiseks.

Lõppklient

Milliseid teie andmeid me töötleme.

Mis on selle eesmärgiks?

Kas meie poolt on seaduslik seda teha?

- Kontaktandmed: nt. teie nimi, telefoninumber, aadress ja e-posti aadress, kui saate meie kaupmeestelt kviitungeid või teenite lojaalsuspunkte. 

- Tehinguteave: kui olete lõppklient, kui teete makseid kaupmehele, saate temalt tagasimakseid või teete muul viisil tehinguid kaupmehega, kes kasutab meid maksete töötlemiseks, saame tehinguandmeid. Töötleme makseviiside andmeid, krediit- ja deebetkaardi andmeid, nagu kaardi number, aegumiskuupäev ja CVV-kood, kaardi omaniku nimi, tehinguandmed ja ajalugu, üksikasju selle kohta, milliseid tooteid ja/või teenuseid olete ostnud, teenitud lojaalsuspunkte.

- Seaduslike nõuetega seotud andmed: nt. kliendi hoolsuse ja rahapesu tõkestamise nõuded, raamatupidamine.

- Käitumise ja jälgimise andmed: nt asukohaandmed, käitumismustrid, sisselogimisandmed, brauseri tüüp ja versioon, mobiilsidevõrgu teave, isiklikud eelistused, IP-number, küpsiste identifikaatorid, teenustele ja meie veebisaitidele juurdepääsuks ja nende kasutamiseks kasutatavate seadmete ainulaadne tunnus.

- Suhtlusandmed ja muud andmed, mille meile edastate - Teave, mille esitate vabatahtlikult meiega ühenduse võtmisel, meie tugi, kõnesalvestised, e-kirjad või sotsiaalmeedia, sealhulgas teie päringud meile, küsitluste vastused.

 

1. Makse töötlemine. Töötleme teie isikuandmeid, kui olete otsustanud maksta teenuste ja/või toodete eest, mida pakuvad meie kaupmehed, kes kasutavad SumUpi oma füüsilises poes või veebipoes, kui see on asjakohane. Sellist makset saab teha erinevatel viisidel, sealhulgas kaardi või nutitelefoni, tahvelarvuti või muu ühilduva mobiilseadmega, mis võimaldab lõppkliendil teha kontaktivabu nutitelefoni/seadme tehinguid, QR-koodi , e-posti, tekstisõnumi või sarnase suhtlusvahendi kaudu makselingiga, internetis kaardiga kaupmehe veebipoes, kolmandate makseteenuse pakkujate vahendusel.

2. Maksete turvaline töötlemine. Töötleme isikuandmeid maksetehingu töötlemiseks ja turvalise tehingu tegemiseks, sh riskijuhtimise ning pettuste ja muude kuritegude ärahoidmise eesmärgil. 

3. Kviitungite esitamine. Kui maksate mõne meie kaupmehe pakutavate teenuste ja/või toodete eest, saate valida, kas teile saadetakse kviitung e-posti või mobiiltelefoni teel. Kui lubate mõne meie kaupmehe juures  automaatsete kviitungite funktsiooni, jätame andmed järgmiseks korraks meelde, kui meie kaupmehelt midagi ostate, ja saate kviitungi. Seda olenemata sellest, kas olete sellelt kaupmehelt varem midagi ostnud või mitte. Kasutame kviitungite saatmiseks ainult teie e-posti aadressi või mobiilinumbrit. Me ei kasuta teie kontaktandmeid ühelgi muul eesmärgil ega jaga neid kellegi teisega ilma teie kirjaliku nõusolekuta või teavitamata teid enne töötlemise alustamist uutel eesmärkidel või eesmärgiga, mis on kooskõlas meie eesmärgiga. Kogume isikuandmeid kooskõlas kehtivate seaduste ja määrustega. Pange tähele, et meil on lihtne viis loobuda edaspidisest kviitungist, kui ostate kaupmehelt midagi. Edasiste kviitungite saamisest loobumiseks järgige lihtsalt saadud kviitungil olevat linki.

4. Suhtlemine SumUpi toodete, teenuste ja projektide osas, päringutele je küsimustele vastamine.

5. Püsiklient. Kui otsustate osaleda meie kaupmeeste püsikliendi programmis ja me toetame seda oma teenuste kaudu, võime töödelda teavet teie teenitud lojaalsuspunktide ja uute kampaaniate jaoks sobilikkuse kohta.

Kui ei ole märgitud teisiti, on isikuandmete töötlemise õiguslik alus:

- vastavus kehtivatele seadustele (eesmärk 1, 2).

- kaupmehega sõlmitud lepingu täitmiseks vajalik töötlemine (eesmärgid 1, 3, 5).

- nõusolek (kui me oleme seadusega kohustatud teie nõusolekut saama) (eesmärk 3,  4, 5).

- järgima meie õigustatud huve (eesmärk 1, 2, 4).

Meie õigustatud huvid on (kui pole öeldud teisiti):

- Meie teenuste osutamine meie kaupmeestele (eesmärk 1).

- Pettuste eest kaitsmine, et arendada ja täiustada finantskuritegevusega võitlemist ja oma juriidiliste kohustuste täitmist – (eesmärk 3).

- Vajaliku toe pakkumine (eesmärk 4).

Partnerid ja müüjad

Milliseid teie andmeid me töötleme.

Mis on selle eesmärgiks?

Kas meie poolt on seaduslik seda teha?

- Kontaktandmed, nagu täisnimi, ettevõtte aadress, roll, telefoninumber, e-posti aadress, ettevõtte tüüp, reklaamikanalid.

- Makseandmed ja arveldusandmed, näiteks maksete töötlemiseks ja pettuste ärahoidmiseks vajalikud andmed.

- Täiendav teave, mida on tingimata töödeldud projekti või lepingulise SumUpiga suhte raames või mille olete vabatahtlikult esitanud, näiteks esitatud tellimused, suhtlus, liiklusteave (kui see on kohaldatav), müügivihjed, suunatud kaupmehed, tellimused või konversioonid, tulud, tehtud maksed, taotlused ja projekti verstapostid.

- Muudelt ressurssidelt kogutud teave, vajaduse korral terviklikkuse andmebaasid, ja

- Vajadusel vastavuskontrollid: teave asjakohaste ja oluliste kohtuvaidluste või muude kohtumenetluste kohta. 

1. Suhtlemine SumUpi toodete, teenuste ja projektide osas, päringutele je küsimustele vastamine.

2. (Lepingulise) suhte planeerimine, teostamine ja haldamine; tehingute ja tellimuste teostamine, maksete töötlemine, raamatupidamis-, auditeerimis-, arveldus- ja inkassotoimingute teostamine, saadetiste ja tarnete korraldamine, tugiteenuste osutamine.

3. Uuringute, turunduskampaaniate, turuanalüüside, konkursside või muude reklaamitegevuste või ürituste haldamine ja läbiviimine.

4. Meie äriprojektide analüüsimine ja parandamine.

5. Meie toodete, teenuste ja veebisaitide turvalisuse säilitamine ja kaitsmine, turvaohtude, pettuste või muu kuritegeliku või pahatahtliku tegevuse ennetamine ja tuvastamine.

6. Õiguslike kohustuste (nagu arvestuse säilitamise kohustus), vastavuskontrolli kohustuste (kui see on kohaldatav) ja SumUpi poliitikate või tööstusharu standardite järgimise tagamine.

7. Vaidluste lahendamine, meie lepinguliste kokkulepete jõustamine ning juriidiliste nõuete või inkassomenetluste kehtestamine, teostamine või kaitsmine.

Kui ei ole märgitud teisiti, on isikuandmete töötlemise õiguslik alus:

- lepingu täitmiseks vajalik töötlemine (eesmärgid 1, 2, 7).

- meie juriidiliste kohustuste täitmine (eesmärk 2, 5, 6).

- meie õigustatud huvi (eesmärk 1, 2, 3, 4, 5, 7).

- kui Partner on selle konkreetse tegevuse jaoks selgesõnaliselt kinnituse andnud – nõusolek. 

Meie õigustatud huvid on (kui pole öeldud teisiti):

- Vajaliku toe pakkumine (eesmärk 1, 2).

- Meie õiguste ja ärihuvide kaitsmiseks (eesmärk 7).

- Turundus ning uute toodete ja teenuste pakkumine, mis võivad teile huvi pakkuda (eesmärk 1, 3).

- Toodete ja teenuste parandamine (eesmärk 4)

- Pettuste eest kaitsmine, et arendada ja täiustada finantskuritegevusega võitlemist ja oma juriidiliste kohustuste täitmist – (eesmärk 3).

Külastajad

Milliseid teie andmeid me töötleme.

Mis on selle eesmärgiks?

Kas meie poolt on seaduslik seda teha?

-Kontaktteave ja vormid: kui otsustate täita veebisaidil või kolmandate isikute veebisaitidel meie reklaami sisaldava vormi, kogume tavaliselt vormis sisalduvat teavet – nim, aadress, telefoninumber, e-posti aadress või samaväärne teave.

- Käitumise ja jälgimise andmed: nt asukoht, käitumismustet, isiklikud eelistused, IP-number, küpsiste määratlejad, seadete, mida kasutakse teenustele ja meie veebilehtedele ligipääsuks, ainulaadne tunnus. Lisateabe saamiseks külastage meie Küpsisepoliitika.

1. Suhtlemine SumUpi toodete, teenuste ja projektide osas, päringutele je küsimustele vastamine.

2. Meie teenuste ja/või toodete pakkumine ja turundamine teile.

3. Teie identiteedi kinnitamine ning isiku- ja kontaktandmete kontrollimine..

4. Reklaam, analüüs ja isikupärastamine. Kasutame teie kohta küpsistest ja sarnastest tehnoloogiatest kogutud teavet, et mõõta saitide seotust sisuga, parandada asjakohasust ja navigeerimist, isikupärastada teie kasutuskogemust ning kohandada teile SumUpi ning meie teenuste sisu. Teie loal või kui seadus seda lubab, kasutame ja jagame külastajate isikuandmeid teistega, et saaksime oma tooteid ja teenuseid teile reklaamida ning turustada, sealhulgas huvipõhise reklaamimise kaudu, kui see on kohaldatava seadusega lubatud, sealhulgas mis tahes nõusoleku nõuete kohaselt. Vaadake meie Küpsisepoliitika.

Kui ei ole märgitud teisiti, on isikuandmete töötlemise õiguslik alus:

- vastavus kehtivatele seadustele ja meie õigustatud huvide järgimine (eesmärk 3)

- õigustatud huvi ja nõusolek (eesmärk 1, 2, 4).

Meie õigustatud huvid on (kui pole öeldud teisiti):

- Turundus ning uute toodete ja teenuste pakkumine, mis võivad teile huvi pakkuda (eesmärk 1, 2, 4).

- Pettuste eest kaitsmine, et arendada ja täiustada finantskuritegevusega võitlemist ja oma juriidiliste kohustuste täitmist – (eesmärk 3).

Laste isikuandmed

Meie teenused ei ole suunatud alla 18-aastastele lastele. Kui saame teada, et kogutud teavet on esitanud alla 18-aastane laps, kustutame selle teabe viivitamatult.

Teie õigused ja privaatsusvalikud

a. Kommunikatsiooni ja turundusega seotud valikud

Kui olete saanud meilt turunduse, võite igal ajal turundusele vastu vaielda. Lihtsaim viis seda teha on loobuda, järgides saadud turundusmaterjali juhiseid. Samuti saate loobuda, muutes oma SumUpi kontol/profiilil teavitusseadeid või võttes meiega ühendust aadressil [email protected] ja andes selge juhise, et te ei soovi meilt enam turundusteateid saada.

Pange tähele, et võime jätkata teile meie teenuste osutamiseks vajalike või vajalike  teadete saatmist, sealhulgas selliste teadete edastamist, mis sisaldavad olulist teavet ja muud teabevahetust, mida meilt taotlete. Te ei tohi nende teadete saamisest loobuda.

b. Teie andmekaitsega seotud õigused

SumUp aitab teid hea meelega andmekaitseseadusest tulenevate õiguste teostamisel. Teil on õigus:

  • Olge kursis – teil on õigus saada teavet selle kohta, kuidas me teie isikuandmeid töötleme. Teeme seda käesolevas privaatsuspoliitikas. Sellegipoolest võite meiega alati ühendust võtta, kui teil on lisaküsimusi.

  • Juurdepääs teie isikandmetele, mida me töötleme.

  • Parandus – võite paluda SumUpil värskendada, täiendada või parandada mis tahes ebatäpseid isikuandmeid. See õigus kehtib alati.

  • Kustutamine – lasta oma isikuandmed teatud asjaoludel kustutada, kui teie andmed ei ole enam nende kogumise eesmärgil vajalikud ja meil puudub andmete töötlemiseks seaduslik alus. Teatame teile, et me ei pruugi teie taotlusega nõustuda. Reguleeritud makseteenuste pakkujana peame säilitama teatud kliendi isikuandmeid isegi siis, kui palute meil need kustutada. Me ei pruugi kogu teie faili kustutada, kuna need regulatiivsed kohustused on prioriteetsed. Anname teile alati teada, kui me ei saa teie isikuandmeid kustutada.

  • Andmete mobiilsus. See rakendub ainult teie poolt meile antud andmete kohta. Teil on õigus nõuda, et me edastaksime teie poolt meile antud teabe ühelt organisatsioonilt teisele või edastaksime selle teile. See õigus kehtib ainult siis, kui töötleme teavet teie nõusolekul või alusel või lepingu sõlmimise kõnelustes ja töötlemine toimub automatiseeritud vahenditega.

  • Teie andmete töötlemise keelamine teatud tingimustel.

  • Teie isikuandmete töötlemine (kui kasutame seda oma õigustatud huvides). Kui meie õiguslik alus teie isikuandmete kasutamiseks on „õigustatud huvid“ ja te ei nõustu meiega nende kasutamisega, võite esitada vastuväite. Kui aga on kaalukas põhjus, miks me peame teie isikuandmeid töötlema, ei võta me teie taotlust vastu.

  • Võtke tagasi oma nõusolek SumUpile, kasutades oma isikuandmeid (pange tähele, et kui võtate oma nõusoleku tagasi, ei mõjuta see teie isikuandmete kasutamist enne, kui olete meile teatanud, et te enam ei nõustu). 

  • Teie kohta tehtud automatiseeritud otsuse käsitsi kontrollimine. Kui teeme teie kohta automaatse otsuse, mis teid oluliselt mõjutab, võite paluda meil selle otsuse käsitsi üle vaadata.

Võite kasutada seda õigust, saates meile e-kirja  [email protected]

Kui teil on õigus SumUpi kontot seadistada või anda meile konto kohta juhiseid (nt olete kaupmehe esindaja või kaupmees, kui üksikettevõtja või vabakutseline), võite saata meile e-kirja aadressile [email protected] või võtke meiega ühendust SumUpi konto/profiili kaudu (kui teil see on) sisselogides. 

Kui olete ettevõtte töötaja, vastutab kaupmees teid teie taotluse täitmisel abistamise eest.

Me ei saa turvakaalutlustel teie taotlust käsitleda, kui me pole teie identiteedis kindlad, mistõttu võime teie kontrollimiseks küsida teilt täiendavaid andmeid, kui see on taotlusega proportsionaalne. Kui kolmas osapool kasutab mõnda neist õigustest teie nimel, peame võib-olla nõudma tõendit, et kolmandal osapoolel on kehtiv volitus teie nimel tegutseda. 

Kui kasutate mõnda neist õigustest, on meil teile vastamiseks aega üks kuu. Tavaliselt ei võta SumUp teilt oma õiguste teostamise eest tasu. Siiski on meil seadusega lubatud nõuda mõistlikku tasu või keelduda teie taotlusele vastamast, kui see on ilmselgelt põhjendamatu või ülemäärane.

Kui te ei ole rahul sellega, kuidas me teie andmeid töötleme, on teil õigus esitada meile ja/või asjaomasele andmekaitseasutusele kaebus. SumUp teeb sellise uurimise käigus täielikku koostööd ja püüab kõik päringud võimalikult täielikult rahuldada. Iga riigi vastava asutuse leiate Euroopa Komisjoni veebisaidilt: http://ec.europa.eu/newsroom/article29/item-detail.cfm?item_id=612080

Pange tähele, et vastutame teie ees otseselt ainult juhtudel, kui oleme teie isikuandmete vastutav töötleja. Andmetöötlejana, peaksite võtma ühendust kolmanda isikuga, kes on teie isikuandmete vastutav töötleja.

Automatiseeritud otsuste tegemine ja profileerimine

Automaatne otsustusprotsess on otsuste tegemine automatiseeritud vahenditega ilma inimese osaluseta. Profileerimine tähendab indiviidi isiksuse, käitumise, huvide ja harjumuste analüüsimist, et teha tema kohta prognoose või otsuseid. On selliseid ainult automatiseeritud otsuseid, mis võivad teile kui üksikisikule juriidilist või samamoodi olulist mõju avaldada. Mõnel juhul võime kasutada otsuste tegemiseks automatiseeritud otsuste tegemist, kui see on kehtiva seadusega lubatud või kui see on vajalik lepingu sõlmimiseks või täitmiseks.

Võite alati küsida selle asemel käsitsi otsustamise protsessi, avaldada oma arvamust või vaidlustada otsuste tegemist, mis põhinevad ainult automatiseeritud töötlemisel, sealhulgas profiilide koostamisel, kui selline otsus tooks endaga kaasa õigusvastased tagajärjed või mõjutaks teid muul viisil sarnaselt oluliselt.

Kui vajate lisateavet automatiseeritud otsuste kohta, võtke palun ühendust aadressil [email protected].

Kolmandatelt isikutelt kogutud isikuandmed

Võime koguda teavet sanktsioonide nimekirjadest, mis on rahvusvaheliste organisatsioonide registrid, mida hoiavad reitinguagentuurid ja muud äriteabe pakkujad, kes pakuvad teavet nt. tulusaajad ja poliitiliselt mõjutatud isikud.

Töötleme isikuandmeid, mis on saadud valitud kolmandatelt osapooltelt, nagu krediidibürood, pettuste avastamise asutused, muud finantsasutused ja muud teabepakkujad, ning avalikult kättesaadavatest allikatest (nt rahvastikuregistrid ja maksuametite, ettevõtete registriametite, täitevasutuste jne registrid). Seoses maksetega kogume infot nt. pangad, makseteenuse pakkujad ja teised.

Andmete kolmandate isikutega jagamine

Teie andmeid töödeldakse ja jagatakse ainult seoses teenustega ning kooskõlas käesoleva privaatsuspoliitika ja kehtivate andmekaitseseadustega. Võime teie andmeid jagada järgmiselt:

  • SumUp Group. Võime jagada isikuandmeid SumUp Groupi liikmetega käesolevas privaatsuspoliitikas sätestatud eesmärkidel. Neid andmeid võidakse edastada, et võimaldada meil pakkuda teile täisteenust, kui teised meie grupi ettevõtted täidavad täisteenuse pakkumise komponente. Nende muude teenuste hulka kuuluvad klienditugi, rahapesu tõkestamine, arveldused, siseaudit ja muud.

  • Kolmandast osapoolest teenusepakkujad. Teenuste osutamiseks avaldame teie kohta isikuandmeid, mis on vajalikud teie tuvastamiseks ja ülesande või lepingu täitmiseks ettevõtetega, kellega teeme oma teenuste osutamiseks koostööd. Need teenused hõlmavad (kuid mitte ainult) turvalisi tuvastamislahendusi, pettuste ennetamist ja krediidibüroosid asjaomases riigis ning finantssüsteemi osapoolte, näiteks pankade, vahel.

Cifas. Kui olete Ühendkuningriigis registreeritud, jagatakse teilt kogutud isikuandmeid pettuste ennetamise agentuuridega, kes kasutavad seda pettuste ja rahapesu tõkestamiseks ning teie identiteedi kontrollimiseks. Kui pettus avastatakse, võidakse teile keelduda teatud teenustest, rahandusest ja tööhõivest. Lisateavet selle kohta, kuidas meie, need pettuste ennetamise asutused teie teavet kasutame, ja teie andmekaitseõigused leiate siit:  https://www.cifas.org.uk/fpn.

  • Ainult Ühendkuningriigi litsentsitegevuse jaoks: kui olete registreerinud ja registreerunud meiega SumUpi konto/profiili saamiseks, võime kontrollida teie krediidiajalugu akrediteeritud krediidiasutustelt, et aidata meil välja töötada ja pakkuda valitud krediiditooteid vastavalt teie vajadustele, sealhulgas eel -krediiditoodete filtreerimine. Need kontrollid ei mõjuta teie krediidiajalugu.

Ülaltoodud eesmärgil kasutame järgmisi krediidiaruandlusagentuure:

Equifax (Equifax.co.uk) - https://www.equifax.co.uk/crain/

Experian (Experian.co.uk) - https://www.experian.co.uk/legal/crain/

  • Kolmandate poolte sõltumatud andmetöötlejad. Mõned kolmandad osapooled, kellega isikuandmeid jagame, on sõltumatud andmetöötlejad. See tähendab, et meie ei ole need, kes määravad, kuidas meie esitatud andmeid töödeldakse. Näiteks ametiasutused, omandajad ja muud finantsasutused. Kui teie andmeid jagatakse sõltumatute vastutavate töötlejatega, kehtivad nende andmepoliitika ja isikuandmete töötlemise põhimõtted. Me võime avaldada teie isikuandmeid professionaalsetele nõustajatele, näiteks advokaatidele, pankuritele, audiitoritele ja kindlustusandjatele, kui see on vajalik nende poolt meile osutatavate professionaalsete teenuste osutamise käigus.

  • Partnerite ja osapoolte hankimine maksete töötlemisel.Kui pakume teile või teie ettevõttele makseteenuseid, võime jagada teie või teie klientide isikuandmeid oma kolmandatest osapooltest vastuvõtva partneriga. See on vajalik teile poolt taotletud makseteenuste osutamiseks. Saame jagada teie kohta teavet finantsasutuste, töötlejate, maksekaardiühenduste ja muude maksete töötlemise ja sissenõudmise protsessi osalistega.

  • Kolmandad pooled, kes andmeid töötlevad. Mõned kolmandad isikud, kellega isikuandmeid jagame, on andmetöötlejad. Andmetöötleja on selline osapool, kes töötleb isikuandmeid meie juhiste alusel ja meie nimel. Teeme koostööd valitud tarnijatega, mis hõlmavad isikuandmete töötlemist meie nimel. Näited hõlmavad IT arenduse, hoolduse, hostimise ja toe pakkujaid, aga ka meid turundusega toetavaid tarnijaid. Kui jagame teie isikuandmeid andmetöötlejatega, jagame neid ainult eesmärkidel, mis on kooskõlas eesmärkidega, milleks oleme andmeid kogunud (nt lepingu täitmine).  Meie lepingud näevad ette, et need teenusepakkujad kasutavad teie andmeid ainult seoses nende poolt meile osutatavate teenustega ja mitte enda või teiste huvides.

  • Partnerid. Kui jagame teie isikuandmeid andmetöötlejatega, jagame neid ainult eesmärkidel, mis on kooskõlas eesmärkidega, milleks oleme andmeid kogunud (nt lepingu täitmine).

  • Võime avaldada teie kohta kogutud teavet kolmandate osapooltega seoses ühinemise, ettevõtte aktsiate või varade müügi, finantseerimise, omandamise, loovutamise või kogu või osa äritegevuse lõpetamise osas.

  • Kaupmehed. Kui olete lõppklient, võib wenbsp sõltuvalt meie kaupmeeste kasutatavatest teenustest kaupmehega jagada meie teenuste osutamiseks minimaalseid andmeid. Võime jagada teie andmeid teiste meie teenuste kasutajatega, kellega suhtlete meie teenuseid kasutades, et saaksite meie teenuseid kasutades makseid teha või vastu võtta.

  • Ametiasutused. Samuti avaldame isikuandmeid ametiasutustele ulatuses, milles meil on selleks seadusest tulenev kohustus. Selliste asutuste hulka kuuluvad asjaomaste riikide maksuametid, politseiasutused, täitevasutused ja järelevalveasutused. Meilt võidakse nõuda ka teabe esitamist pädevatele asutustele meie teenuste kasutamise kohta, nt. tulu- või maksuametid, nagu seadusega nõutud, mis võivad sisaldada isikuandmeid, nagu teie nimi, aadress ja teave kaarditehingute kohta, mida me teie nimel meie teenuste kasutamise käigus töötleme.

  • Võime avaldada ka teie kohta kogutud teabe, kui (i) avalikustamine on vajalik mis tahes kohaldatava seaduse või määruse, kohtuprotsessi või valitsuse nõudmise järgimiseks; (ii) kohaldatavate tingimuste või poliitika jõustamiseks; (iii) meie teenuste turvalisuse või terviklikkuse kaitsmiseks; ja (iv) meie õiguste kaitsmiseks (v) kahtlustatava või tegeliku ebaseadusliku tegevuse uurimiseks; või (vi) kaitsta meid, meie teenuste kasutajaid või avalikkust kahju, pettuse või potentsiaalselt keelatud või ebaseadusliku tegevuse eest.

  • Kus te palute meil oma isikuandmeid jagada. Kui suunate meid oma isikuandmeid kolmanda osapoolega jagama, võime seda teha. Näiteks võite volitada kolmandaid isikuid enda nimel tegutsema (nt jurist või raamatupidaja). Meil võib tekkida vajadus küsida tõendit selle kohta, et kolmandal osapoolel on kehtiv volitus teie nimel tegutseda.

  • Samuti võime jagada kolmandate osapooltega koondatud teavet, mis ei tuvasta teid ega ühtegi isikut konkreetselt.

Andmete rahvusvaheliselt edastamine

Euroopa äritegevuse jaoks säilitame oma isikuandmeid Euroopa Majanduspiirkonnas (“EMP”). Oma teenuste pakkumiseks võime edastada teie kohta kogutud teavet meie ettevõtete grupi liikmetele, maksetehingute protsessis osalevatele osapooltele ja meie nimel tegutsevatele kolmandatele isikutele, kes võivad asuda väljaspool Euroopa Majanduspiirkonda (“EMP”) või Ühendkuningriiki,. Need teised riigid ei pruugi pakkuda teie kohta kogutud teabele samal tasemel kaitset, kuigi jätkame alati teie teabe kogumist, säilitamist ja kasutamist vastavalt käesolevale privaatsuspoliitikale ja kehtivatele andmekaitsealastele õigusaktidele. SumUp tagab, et me jagame andmeid ainult nende organisatsioonidega, kes vastavad andmekaitse piisavale tasemele kooskõlas kehtivate andmekaitseseadustega, ning et selliste osapooltega on sõlmitud rahuldavad lepingulised kokkulepped.

Küpsised

Kasutame küpsiseid, et analüüsida, kuidas te meie veebisaiti kasutate Lugege palun meie küpsiste kohta, Küpsisepoliitika et saada küpsiste kohta rohkem teada. Samuti kasutame teile saadetavates otseturundusmeilides piksleid või veebimajakaid. Need pikslid jälgivad, kas meie e-kiri saadeti kohale ja avati ning kas e-kirjad leiduvatel linkidel klõpsati. Samuti võimaldavad need meil koguda teavet, nagu teie IP-aadress, brauser, meilikliendi tüüp ja muud sarnased üksikasjad. Kasutame seda teavet oma e-kirja ampaaniate toimivuse mõõtmiseks ja analüüsimiseks.

Teiste veebilehtedega linkimine

Kui kasutate veebilehel olevaid linke kolmandate osapoolte veebilehtedele, mis ei kuulu SumUpile, võtke arvesse, et neil veebilehtedel on oma privaatsuspoliitika. Me ei võta nende privaatsuspoliitika eest mingit vastutust ega kohustust. Kui külastate selliseid veebilehti või kasutate selliseid teenuseid, pidage meeles, et käesolev privaatsuspoliitika ei kehti selliste kolmandate osapoolte töötlemise kohta ning soovitame teil enne oma veebilehtede või teenuste kasutamist hoolikalt üle vaadata, kuidas sellised kolmandad isikud isikuandmeid töötlevad.

Säilitamine

Me ei töötle isikuandmeid pikema aja jooksul, kui on vajalik sellise töötlemise eesmärgi täitmiseks, nagu on sätestatud käesolevas privaatsuspoliitikas. Säilitame teie teavet nii kaua, kui see on vajalik käesolevas privaatsuspoliitikas määratletud eesmärkidel, sealhulgas meie teenuste osutamiseks, juriidiliste kohustuste täitmiseks, meie tingimuste rikkumise jõustamiseks ja ärahoidmiseks, pettuse eest kaitsmiseks ja meie kaitsmiseks. seaduslikud õigused, vara ja kasutajad. Teie isikuandmed muudetakse anonüümseks või kustutatakse, kui need ei ole enam asjakohased eesmärkidel, milleks neid koguti.

See tähendab, et säilitame teie andmeid ainult nii kaua, kui see on vajalik lepingu täitmiseks ja kui seda nõuavad kehtivad seadused. Kui säilitame teie andmeid muudel eesmärkidel kui lepingu täitmiseks, näiteks rahapesu tõkestamise, raamatupidamise ja regulatiivsete kapitali adekvaatsuse nõuetega seotud eesmärkidel, säilitame andmeid ainult siis, kui see on vajalik ja/või vastava seaduse ja määrustega ette nähtud. eesmärk.

Andmete säilitamise kohustused erinevad SumUp Groupi piires vastavalt kohaldatavatele kohalikele seadustele.

Allpool leiate näiteid meie poolt rakendatavatest säilitusperioodidest.

  • Rahapesu, terrorismi rahastamise ja pettuste tõkestamine, avastamine ja uurimine: vähemalt viis (5) aastat pärast ärisideme lõppemist või kui saate teenuseid meie Leedu kontserni ettevõtetelt kaheksa (8) aastat alates tehingute või ärisuhete lõpetamise kuupäevast kliendiga/viimasest tehingust.

  • Raamatupidamis-, finants- ja raamatupidamiseeskirjad: seitse (7) aastat pärast selle majandusaasta lõppu, mis sisaldab viimast kuupäeva, millega teave puudutab, või kümme (10) aastat pärast vastava majandusaasta/viimase toimingu lõppemist Leedu seaduste alusel.

  • Lepingu täitmise üksikasjad: kuni kümme (10) aastat pärast kliendisuhte lõppu, et kaitsta võimalike nõuete eest.

Ülaltoodu on ainult selgitav ja säilitamisajad võivad riigiti , teabe olemuse ja miks seda kogutakse ja töödeldakse ning kas on seotud kohtuvaidlusi, nõuet või kaebusi või regulatiivseid küsimusi osas erineda.

Andmete turvalisus

Oleme pühendunud tagama, et teie kohta kogutud teave on turvaline. Töötleme isikuandmeid alati kooskõlas kehtivate seaduste ja määrustega ning rakendame asjakohaseid tehnilisi ja organisatoorseid turvameetmeid, et vältida teie isikuandmete kasutamist mitteõiguspärastel eesmärkidel või avalikustamist volitamata kolmandatele isikutele ning kaitsta neid muul viisil väärkasutuse, kadumise, muutmise või hävimise eest. Meie poolt võetud tehnilised ja korralduslikud meetmed on kavandatud selleks, et tagada meie andmetöötlustegevusega seotud riskidele vastav turvalisuse tase, eelkõige seoses teie isikuandmete juhusliku või ebaseadusliku hävimise, kaotsimineku, muutmise, volitamata avaldamise või juurdepääsuga, sealhulgas juurdepääsukontroll ruumidele, rajatistele, süsteemidele ja andmetele, avalikustamise kontroll, sisendkontroll, töökoha kontroll, kättesaadavuse kontroll ja lahususe kontroll. Kui olete oma kontole sisse logitud, on kogu Interneti-suhtlus turvatud, kasutades kõrge turvalisusega 256-bitise krüptimisega Secure Socket Layer (“SSL”) tehnoloogiat.

See kõrge turvalisuse tase saab olla tõhus ainult siis, kui järgite ise teatud turvatavasid, sealhulgas ei jaga kunagi kellegagi oma kontot ega sisselogimisandmeid. Kui arvate, et mõni teie konto sisselogimisandmed on avalikustatud, saate oma parooli igal ajal meie veebisaidi või mobiilirakenduse kaudu muuta, kuid peaksite alati viivitamatult ühendust võtma ka klienditeenindusega.

Interneti kaudu teabe edastamine ei ole täiesti turvaline. Seetõttu ei saa me tagada teie teabe meile edastamise turvalisust. Mis tahes edastamine toimub teie enda riisikol. Kui oleme teie teabe kätte saanud, kasutame volitamata juurdepääsu vältimiseks rangeid protseduure ja turvastruktuure.

SumUp vastutab meie süsteemides töödeldavate, edastatavate ja salvestatavate kaardiomanike andmete turvalisuse eest. Selleks on SumUp sertifitseeritud maksekaarditööstuse andmeturbestandardi (PCI-DSS) järgi. SumUp rakendab valdkonna parimaid tavasid, et kaitsta neid tundlikke andmeid ja tagada, et see toimib kooskõlas nende nõuetega, ning selleks teeb SumUp iga-aastaseid auditeid, et tagada nende kõrgete standardite täitmine.

Kontaktandmed

Andmekaitseküsimuste osas võite meiega ühendust võtta aadressil:

E-post: [email protected]

Postiaadress:  

SumUp Limited, Block 8, Harcourt Centre, Charlotte Way, Dublin 2, Iirimaa D02 K580

SumUp EU Payments, UAB, Upės str. 23, LT-08128, Vilnius

SumUp Payments Limited, 16-20 Shorts Gardens, London WC2H 9US, UK

Värskendused ja teavitused

Võime seda privaatsuspoliitikat aeg-ajalt muuta, postitades uuendatud versiooni meie veebilehele. Selle privaatsuspoliitika ülaosas olev legend „Viimati värskendatud” näitab, millal seda privaatsuspoliitikat viimati muudeti.

Kõik muudatused jõustuvad siis, kui postitame teenustesse muudetud privaatsuspoliitika. Soovitame teil seda lehte regulaarselt üle vaadata, et olla kursis ja veenduda, et olete muudatustega rahul. Kui teeme selles privaatsuspoliitikas olulisi muudatusi, teavitame teid sellest e-posti teel või postitate teatise, kui logite sisse meie veebisaidile või kui avate meie mobiilirakenduse ja/või konto/profiili.

Kui kohaldatavad seadused nõuavad, et me edastaksime teatud viisil teatise enne käesolevas privaatsuspoliitikas teie suhtes kohaldatavate muudatuste tegemist, edastame sellise nõutava teate.

Keel

Käesolevate privaatsusreeglite ingliskeelne versioon on siduv. Selle privaatsuspoliitika tõlge eesti keelde või muusse keelde on koostatud ainult mugavuse huvides. Juhul, kui selle privaatsuspoliitika ingliskeelses versioonis ja mis tahes tõlkes on vasturääkivusi, kehtib ingliskeelne versioon.